Thursday, August 18, 2011

pinky heart



rasa something...tak pasti..
aku selalu di letakkan ditmpt kedua..or maybe ketiga..
perlu ke ditanya soalan mcm tu?
aku bukan perempuan yg sempurna..baik hati..
tak layak ke aku ada perasaan tu?
aku tau..aku bukan baik..tp janji tu yg wat aku lupa..
janji utk tidak lukakan aku..
janji utk selalu hargai aku..

duri itu selalu buat aku beremosi..
rasanya tak perlu dia terlalu 'mengambil berat'
dia tau aku siapa..kenapa dia seperti tak tau aku ni siapa..
dia tak perlu mmbuai perasaan dgn org yg bukan milik dia..
garisan itu yg perlu dijaga..hati aku juga perlu dihormati..
dia juga perempuan..tp kenapa susah nak faham perempuan lain?

kehidupan terlalu biasa...buat aku jemu..
aku takperlu disuap dgn kata2 cinta setiap hari..
cukup hanya keyakinan yg hati aku tidak lagi dibuang..
buat la apa yg patut..sbb hati aku dah mula menangis..

No comments: