Friday, July 25, 2008

love me or hate me?


aku jumpa...imej ni masa aku surf..aku suka..words dlm tu..somehow it show siapa aku sbnrnya..
but definitely aku sendiri tak tau sape aku ni...still searching for myself..hahahhaa..

siapa aku sbnrnya?
manja? maybe..tapi not to everyone...only people that i know..n close to my heart..kalo org yg aku tak kenal..mesti muka aku masam dan garang...ggrrrr...tu yg org susah nak approach aku..
masa tgh drive..adalah muka yg paling garang..ye la..takkan la drive sengsorang..boleh nak sengih2...senyum sorang...tapi kan..aku pernah senyum sorang2..sbb bila aku teringat kat Mr Teddy aku...alaaaa..he makes me smile for no reason...love him so muchuk!

independent? sometimes..but most of the time..i try to be independent..ni penting ni...zaman..skrg..perempuan perlu berdikari...no matter who she is..

i'm not a good cook but a food lover...yeuppp! aku suka makanan..tapi tu la...mmg tak reti nak masak sendiri...sume mak aku yg masakkan..except kalo mak aku takde...pandai lak aku masak..kakakakka....tapi just simple dishes je la...kalo lepak2 aku akan cuba utk order nasi goreng USA..perghh...tak leh handle..beb! air utama aku...teh o ais limau...ha..cita pasal air fav. aku ni...member aku selalu tersilap ckp..air limau sirap ais..kakakaka..apala...mana nak carik buah limau sirap... so pada aku..the best nasi goreng USA is at ANGGUN~Larkin Perdana..gelas dia pun beso...aku suke...yey! hmm..dah lama tak lepak situ..

so what else about me eah..
hmmm...aku tersangat la suka kartun..aku tak tau kenapa..ia sgt mghiburkan aku...hahahaha...hmm...enough la about me...nanti2 for sure aku akan merepek lagi..pasal diri aku...

No comments: