Monday, July 21, 2008

Dia yg bersuami..

sabtu lepas...kawan aku..selamat di ijabkabulkan..
congratulation babe! finally u're someone's wife..

masa dia diarak..ke pelamin...saat selawat berkumandang bersulamkan paluan kompang..hati aku dsambar perasaan sayu..tak keruan..bukannya sedih..sbb aku lum kawin..bukan...ia satu perasaan yang sukar aku xplain..tapi aku rasa ada la..member aku yg rasa jugak..perasaan tu..

menitis air mata aku..ketika itu..
penghijrahan..seorg kawan..utk menjd seorg isteri..
tanggungjwb yg perlu dia galas..pasti akan memberi kesan pada aku dan jugak kawan2 yg lain..
tiada lagi waktu2 melepak hingga 2-3 pagi..tanpa tujuan yg khusus...
tiada lagi waktu2 kami ketawa tanpa sebab..kerana saat itu..pasti akan berubah..
dan menjd tanggungjwb aku jugak utk faham..tggjwb dia..

hmm..apa yg aku merepek ni...dia tetap akan menjd kawan aku..
dia takkan berubah hatinya...dia tetap dia...cuma ruang waktu tu saja yang akan berubah..
terima kasih teman..atas..masa yg diberikan..
terima kasih teman atas ketawa yg dikongsi..
dan thank you for the tears we shed!..

aku cuma harap..dia tak seperti kawan2 yg lain...
tidak memberi ruang utk aku yg dulu dgelar sahabat...

No comments: