Sunday, July 26, 2009

aku dan kawan2...

hmmm...aku tertarik nak bercerita ttg satu topic yg one of my fren letak kat blog dia..the sya kind of upset with her friend yg lupa kat dia time tgh bercinta...but when cinta membunuhnya...then carik balik kawan yg dilupakan..

to tell u the truth..it happen to me...tapi aku tak sedar ttg tu...aku tak sedar pun aku dah wat kawan2 kecik ati..pada masa tu..aku pikir..dia la segalanyaa...itu masa mula2..la..tapi bila dah lama2..tu..dah terbiasa tau..time is spend only for love and only with love..and sometimes...i have to spend most of the time with love...in the end..kawan2 yg buat kita happy tu..kind of put away...maafkan aku kawan2...aku tak sengaja...wat kau begitu..

tapi utgnya aku ada kawan2..yg memahami aku...they didn't left me when i'm broken n fallen apart..so from that point..i know who i shud put at the first place..my friends...my love is at the special place...dan...its a bonus if u fall in love with best friend..yeay!..memahami dan memberi ruang...

mmg susah nak bhgkan masa dan buat sume org happy..tapi bila semua org..happykan org lain..sedikit..demi sedikit..spt kecik happy kan aku sikit...ali happykan aku sikit..kibod happykan aku sikit..rdill happykan aku sikit..so..bila total up..yeay...i'm very happy..betul tak..? kita tak boleh harapkan kawan itu akan sentiasa happykan kita..dgn byknya..cukup sedikit...sbb kawan2 tu bukan la hakmilik kita mutlak..dia pun manusia biasa yg punya keinginan dan jugak org lain yg berkongsi udara...

so treasure ur friend..u'll never know when u might need it...

No comments: