Tuesday, September 9, 2008

aku dan bazaar

Dalam keheningan petang dan perut yg menahan lapo..aku tulis blog ni..harini..(7/09/08) aku bgn agak lewat..gara2..tido lmbt semalam. So bgn dah tghr..layan melodi sekejap…hmm..kene le update ttg dunia hiburan kat malaysia sket…and I find Noryn Aziz voice is great..(mana dia pegi dulu eah..) she got this classy voice..hey..its my point of view…and that is the best word I can describe her voice..then aku pegi kedai plastic kat Kg Melayu..mak aku nak beli loyang…dia kata loyang dia hilang..mana dia letak ntah…mcm2 saiz loyang ada…so aku pun amik la satu..(mak aku bayo)..angan2 nak wat kek coklat satu…ntah jadi ke tak ntah kang..eheheh…hey! at least I tried rite…hahaahha..

So after that, aku pegi giant..(dulu panggil xtra…so aku panggil extra giant) carik pendrive…so I got myself a 1G pendrive with RM25..mahal la gak ni…sbb reez kata dia dpt 2G RM 20++ kat ipoh sana…hmm…susahni..nak kene g Ipoh nak carik pendrive…hehehhe…so on the way back home with my mom…aku ada nampak la bazaar..aku rasa yg paling beso kot kat area umah aku ni…separuh dari parking space..dah disewakan kat org yg meniaga ni…hari ni sgt la panass, after almost 3 weeks of raining…aku terpandang la..satu gerai jual air ni…perghhhh…terliur siot aku…mcm kaler2 ada…then lalu pulak kat kedai..jual ayam golek(ayam percik) sekor RM 16..bulan posa ni..betul2 bulan tambah rezeki..tapi hari ni..aku lalu jek…taku tak beli apa..sbb azan taun ni..jimat cermat..mak aku dah wat kuih..so tak yah la..nak beli2 lagi…aku pun dlm fasa menguruskan badan…mmg aku dah nekad nak diet bebetul…ajar perut aku supaya makan sikit…harap2 turun la 10 kg…dpt 30 kg..lagi syok…satu hari 1 kg..chaiyok2 usna…

No comments: