Tuesday, September 9, 2008

Otot tulang rusuk aku

Otot kat tulang rusuk aku sakit…itu kata doctor tadi…setelah pelbagai assumption yang mak aku wat di atas..kesakitan aku…hmm…rupanya…sakit tu jek..aku lak dah bajet…appendix ke..ketumbuhan apa ntah..hahahhaha…rupa2nya..itu jek…so doctor bagi aku..ubat for muscle and painkiller…dasyat siot…ubat warna biru…hmmm…sib baik lia ngan matrock and of course reez paksa aku g klinik..aku jenis…bukan suka g check doctor..paling malassss aku….

Reason why aku tak suka g klinik…dan jumpa doctor..

:: bau klinik tu busuk….bau ubat la…bau alcohol bius tu la…bau dettol la…

:: selalu kene tunggu laaammmaaaa..its like the never ending pain…I have to face before turn aku utk jumpa doctor selama 10minit…adil ke tu???

:: kalo demam..kang mcm2 ubat aku kene telan…setiap 3 jam…aduiiihhh..as if I have the personal nurse..yg bleh ingatkan aku… ‘cik Usna…makan ubat ya..’ dan aku hanya perlu nganga..masukkan ubat kat tekak aku…hehehhehe..(pemalas kan aku?)

:: kalo dah baik demam…aku dah takleh manja2 mintak macam2 ngan mak aku…hehehhe…

So…tadi aku g klinik..tak dpt mc lak tu…ciss…eleeehh..keje pun tadi bukan wat keje sgt pun…melepak kat forum kegemaran aku… www.mypolycampus.net satu hari kalo aku tak masuk situ..rasa tak lengkap hari aku…haaa…kat situ la..aku kenal cintaku Reez..dia pun forumers kat situ…lainkali aku cerita pasal aku,reez dan forum tu…so aku rushing majidi-permas…sbb aku anto abah aku amik duit pencen dia tadi…dgn tghr yg terik…pastu balik lak…ada lak amoi2 yg makan mooncake lak…perrgghhh!! Menggoda tul..tgk lak…amoi tu minum air masak..togak…punya sedap…aiyaaa..posa kali ni..paling mencabar utk aku…

Mak aku lak td..request nak air cendol…hmm..rush aku balik…cari air cendol dia…pegi la kat bazaar yg aku citer smlm…pukul 6.45..pun ramai org lagi..time ni la…air jadi 3 RM1..hmmm..aku pusing2..ternampak nasi lemak kukus…RM4.50..beli la 2 bungkus…satu utk mak aku..then beli dadih..seketul 50 sen..cinonet jek…ni yg aku rasa cam nak belajo wat dadih ni…pusing2 lagi…aku ada nmpak roti bom..(roti canai letak mentega ngan gula) sdapp…tapi tu sume nafsu…nasi lemak kukus yg aku beli tu pun..dah tambah kolestrol aku…hmm…so akhirnya..aku jumpa la…cendol utk mak…RM 1.50 sebungkus…mahal2 …hmm..unfortunately..takde pic la…tak sempat aku amik gmbr…aku dah bedal dulu…hehehhehe…hmm..k la..untill next time…aku update lagi…next time..aku cuba utk bukak satu topic bleh kita fikirkan bersama…not just a diary of my day…

No comments: