Sunday, April 26, 2009

aku dan member aku..

smlm aku p tgk citer seram thailand..'Coming Soon' serius seramm...thanks kecik sbb ajak aku tgk citer yg selalu terperanjatkan aku...siap terjatuh popcorn aku yg separuh tu..ciss...

the story before it...ptg tu..member aku si kecik ni..ajak le aku..tgk wayang..sbb dah lama tak tgk wayang sesama...so msg la geng2 lain..member aku yg sorang tu...tak dpt follow..husband dia balik jb..tu aku takde kisah le..kan..yang sorang ni...aku nak kata tak ngam..ngan dia..sometimes aku ok..so msg le...

aku: nak ikot tak..tgk movie..citer seram..coming soon.

dia: citer apa? kalo jgn tegur aku dah tgk.. (kan aku dh bgtau...tajuk citer tu...issyyhh! geram aku...)

aku: tajuk citer coming soon..

dia: ntah eah..taktau camne...ingat nak kuar esok..

aku: reply aku before 8pm.

then dia takde reply aku..
aku pulak yg tanya dia lagi...

aku: ko jd tak?

dia: tak g la..aku kat luar umah ni..tgh buat mesyuarat tingkap ngan jiran aku..

so aku pun pegi je la ngan kecik...rilek je la..
then member aku tu...msg lagi..

dia:siapa jek lagi yg pegi

aku: aku ngan kecik jek..

dia:lolx..dua org jek...kesiannya..sori la aku tak dpt join..bla..bla..bla..

aku tak tau kenapa aku leh sentap ngan msg dia..then aku reply
aku: what's so funny...aku pun mmg selalu..kuar ngan kecik jek..berdua..lagi senang...

dia: ko marah aku ke?


harsh ke..ayat aku tu?
lantak le...apa yg nak aku sampaikan...kalo dia takde pun aku leh have fun..even sometimes dia takde pun..aku lagi senang...hmm..sometimes dia lepak sesama...dia yg selalu kene jadi bahan..but sometimes i do fine her just act stupid to tarik perhatian...hmmm...does she have to do that?

she is a good friend...boleh diharap la bila time emergency..but sometimes...she just..being reaaally pain to my ears...tapi mengenangkan jasa baik dia tu la..aku teruskan jadi kawan dia..cume camne la aku nak bgtau...kat dia..yg apa yg aku rasa ni...hmmm...sadisnya aku ni...

No comments: