Monday, June 15, 2009

aku dan borak kosong 3


aku rasa terpanggil lak nak menulis sesuatu..ttg sesuatu..hehehhee

i come across ngan sebuah blog yg penuh emosi..aku takleh la bgtau link..lokasi rahsia..kuikuikui...

she blame everything happen in her life..on others...boleh ke camtu? kadang2 tu..mmg ye le..mungkin org lain yg penyebab ko rasa marah sedih..tapi kadang kene reflect diri sendiri..betul sgt ke dirimu itu?

writer tu..muda lagi..tapi soo much emosi..yg negatif..tapi tak mustahil la..dia begitu..sbb umo camtu..mmg tak berapa nak matang kan..(she is in early 20's) dan aku rasa bg advice 3 jam non stop pun..takleh ubah dia..because she think she's alwaaayyss right..tapi ye la..dia pun tak kisahkan org selalu ANTI dia..(believe or not..dia ada grouppies called ANTI dia..) kalo aku la..mesti aku dah sedih giler...tapi she still happy with her so called BF..(mind you..bf dia ada KERETA beb..DAsyaaTT beb!)

i do not understand..bile life ada bf..cinta..feel complete ke? ye..aku leh ckp camtu sbb aku dah ada en.reez kan..tapi sblm aku jumpa reez pun..bepa lama aku single (pls be inform aku..umo dah 28..jumpa reez 2thn lepas..so..i know what is loneliness)...haa...smbung balik..ye pada aku...ada cinta tak semestinya life tu dah complete..yess..perlu carik cinta..tapi takyah la smpai..post kat shout out box : looking for bf...at the mean time nak jumpa itu cinta...fill ur life with sumething..so atleast..takdpt cinta lagi..anda akan dpt kepuasan...ada something yg dibanggakan...such as..car..bloodsucker friends (kawan yg kamcing)..at least anda ada pendapat sendiri dan jugak..keyakinan pada diri sendiri...

tapi takde la..aku rasa jelek kat mereka yg kawin awal..itu kan jodoh..aku terima la..tapi the way people handle loneliness u yg tak best...please lee....

3 comments:

Mazni Maisya said...

wah...aku teringin nak tgk blog ini.
bg aku urlnya usz...

well, aku lebih suka complete life dgn harta baru cari bf...

Senah the Jenab Glam said...

true cha! good for u...
bukan la bermakna tolak cinta sekaligus..tapi agak2 jgn sampai pikir cinta ituuu terlalu penting..smpai lain pun takyah pikir..

hidup tak selalu indah dgn virus cinta...

*cha..nanti bg urlnya..

Mazni Maisya said...

erm..virus demam pun x leh nak handle...
ini kan virus cinta...
aku dibius cinta~~
~sambung usz...
kita karok....hahahah =P