Sunday, June 14, 2009

aku dan dating








the day has end..sadly..

mungkin org lain..akan..kata aku dating biasa2 jek..tapi biasa2 itu..la yg special..sbb aku bukan selalu dpt dating...kesian tul..tapi atas sbb tu la...we going strong...alhamdulillah n aminnn...

start with breakfast at hutan bandar...then ptg sket..leh layan citer jgn pandang belakang congkak...haa..never underestimate citer melayu...citer ni..mmg lawak...aku tak henti2 ketawa...so mlm tu..makan kat senibong...sekali lagi...tempat tu..takde le best mana pun..tapi..ye la..lepak ngan org yg tersayang..tempat tak best pun rasa best...hahahah...

the next day..tghr pegi jemputan...it seem that mak abah 'approve' reez...lega jugak la..aku..pastu..kantoi lak ngan nana..dia angkat2 kening..'ehem..dia ke?' hahaha..jawab ye je le...moga dia dpt doakan utk aku jugak..hehehe...

apa yg wat aku bengang tu..pasal tiket bas...sejak dah bepa kali reez turun jb...asik..tak dpt tiket bas yg ok..mean..beli tiket bas tu..bas tu jugak yg dia naik...smlm lagi aku tensen...pegi kaunter tiket..sbb nak tau..platform mana...boleh pulak tutup..pastu...suh pg kaunter lain...melantun2 aku cam..bola..endingnya aku yg berpeluh ketiak...sabo jek la...tapi alhamdulillah..selamat smpai pagi tadi..

4 comments:

reez said...

berpeluh ketiak ek?hehehe

Mazni Maisya said...

best nye ur day..
while me, tido dikatil kerana sick..
hahaaa

aku mahu enjoy!!!

Senah the Jenab Glam said...

ye..ar...berpeluh tau...sib baik encik tak jalan jauh2...almaklumla..masyem!

ko sihatkan diri dulu..br nak enjoy..

Waniey said...

cute couple..!!! =)