Thursday, October 15, 2009

aku dan blog








* abah sarungkan cincin kat mak....(mak aku happy tul masa tu...)
* presentingggg.....ayong,ad n my only sister laila miza (malam gila)
* aku makan stimbot ngan kawan2...kenyang smpai telinga...
* ya...itu adalah salah satu sesi masa kami beraya...



fuuhh...lama giler aku tak update blog...
antara sebab :

:: MALASSSS nak update..niat tu ada..tapi malas tul..kalo la..aku just niat jek..dah terupdate sendiri blog ni..kan bagus..hehehhe

:: sibuk..sejak puasa tu..aku sgt sibuk multitasking..bbyk mende berlaku kat opis..even facebook pun aku jarang jengah masa tu...apa lagi nak menaip..hehehe

:: takde apa aku nak updatekan...tu la..sometimes takde apa sgt..aku nak mengarut kat sini..

so..kali ni..aku summerize kan apa yg berlaku (korang kan mmg suka nak tau apa yg berlaku dalam life aku kan? kalo tak..takde la follow blog aku..hehehhe..)

masa bulan posa tu..opis mate aku cuti seminggu..then org yg ganti tempat dia tu..pulak..bleh..bleeding..then masuk hospital..(dia selamat di operatekan dan baby survive..alhamdulillah) then aku yg tak pernah wat keje tu..kelam kabut la..belaja tru SMS..godeh sana godeh sini..it was a tiring week..fuuhh!!

then masa raya lak...happening taun ni..2n of raya 21/09/09 mak abah aku sambut anniversary mereka yg ke-50...waaa..siap sarung cincin...maka dtg la beramai2 mengadap sultan firaun....bukan sultan firaun daa...abg2 aku balik..taun ni..w/pun tak complete..(as usual...) pakcik2 aku sume turun jb...penuh gak la rumah aku yg kecik comel tu...and as i expected...soalan itu telah di ajukan...'ingatkan majlis kamu...rupanya majlis mak kamu...jd..kamu punya majlis bile??) haa.yag itu kita tak tau...aku just sengih jek la...(tapi serius..aku tak amik ati..sbb yg tanya tu makcik2 aku...yg amik berat pasal aku...)then it was my birthday...yippieee...aku dpt angpau..cool wallpaper (thanks reez) dan karok sampai lebam..tajaan Cik K dan kecik..(serius..mmg aku karok smpai aku batuk2...hahahha)overall raya kali ni..aku sgt suke...dan happy..sbb mereka yg rapat ngan aku..makin rapat...especially anak sedara aku...yg jauh2 tu...well..i love them all...wish i can do the same to penang's niece and nephews...ok move on...then..time utk beraya ngan kawan2..makan stimbot kenyang smpai tinge...giler ar..mlm tu...then beraya...kunjung mengunjung..yg aku menjadi musykil..dtg melantak beraya..tapi takde lak sesi mintak maaf sesama kawan...hehehehe..ngan mak2nya ada...kira kawan2 takde hal..tak amik ati sgt...kuikuikui...

naik cuti raya..got a bad news...kilang aku kene tutup..so..end of this month..aku kene carik keje lain...ciss..aku baru nak up gaji...syg tul..aku dah selesa kat sini...boss ok..kawan2 pun ok..hmm...takde rezeki..kat sini..hopefully ada la rezeki aku kat tempat lain...aminn...

ok..that was it...itu shj cerita kisah aku yg tertinggal tak update...
so untill then...love for all of you..

No comments: