Monday, October 19, 2009

aku & en.reez

weekend yg best...sbb en.reez dtg jb..dia ada seminar..so jumpa aku sekali..the thing is...everytime aku jumpa dia..aku mesti discover sesuatu yg baru...this time..aku dpt tau..dia seorg yg sgt sensitive..he cried over papodom..(yess..cried..with tears...he even wipe his tear with my sweater..) he cried over my card...which i wrote something simple..i like him being sensitive...nampak dia appreciate apa yg aku bg...apa yg aku rasa...i dont mind him being sensitive..baru la ada perasaan ye tak?

tapi ada yg buat aku rasa...nak cekik2 dia ni..kadang2 tu..aku ckp apa...dia tak berapa dgr..bukan dia pekak ke..or ada masalah pendengaran lain...tapi dia ada mcm hanyut sket...berangan...mungkin dia teruja dgn alam sekitar kat jb ni..tu yg kene ckp ulang kali...kekadang aku malas nak ckp..sbb aku mmg agak lemah kalo nak kene repeat byk kali..oh!tidak lupa...dia sgt suke tanya soalan bertubi..ttg sesuatu..yg dia sendiri sedar..aku tak tau..ttg mende tu..tapi aku tetap syg...kalo aku buat muka dan tak ckp..tu dia tau la tu...aku malas nak jawab..hehehe...

bile dia dah balik ipoh ni..this time..aku rasa..life aku cam..boring lak..yess it sound like typical..classic 'i miss u..& i miss u too' but what the heck...like i care what other people think..aku yg rasa...so what..feeling tu..best..

this few days...JB sgt panas...td mandi pun rasa air paip tu mcm air suam..baru lepas didih...then..wash my hair..bio kering..tak balut2..dok depan kipas...baru la rasa sejuk sket..fuuhhh...besok keje..bosan tul..aku takde mood nak keje ni..tolong...tolonggg....

5 comments:

Mohd fairuz said...

sweet....

Senah the Jenab Glam said...

hehehe...thanks!

Tun Alliffuddin said...

wah..wah..wahhh...
sronok nye die kalu reez tu dtg jb yer..
yg tuan tanah lak, bile nk dtg ipoh ni..??

Senah the Jenab Glam said...

haaa...itu kene tunggu green light dari reez...sbnrnya kan..dia kan takut nak nak bwk aku jumpa mak dia...hahahaha... tapi aku mmg nak sgt g ipoh..mcm byk jek tmpat menarik aku leh g...

Mazni Maisya said...

haha. me too...
cried over papadom la. sedey la.
sensitif ka aku?

so so sweet la kamu berdua ni.