Monday, August 3, 2009

aku dan bosan...

1) Bekas kekasih saya
:: he should not be name..aku just panggil mangkuk jamban jek

2) Saya sedang mendengar
:: mak aku tgh borak2 ngan abah aku...

3) Mungkin saya patut
:: belajar memasak dan mengemas bilik...dah mcm sarang tikos bilik ni..

4) Saya suka
:: MAKAN!! (hantu belaan aku...asik mintak makan jek...tak bg kang mengamuk..abis org kg dikacaunya nanti..)
:: karok! perasan jadi artis..muahahahaha
:: layan movie..
:: layan kartun..

5) Sahabat-sahabat saya
:: kamu,reezcinta,kecik,aredill,kibod,ali,mas..

6) Saya tak faham
:: kenapa boss sy sangaaat rajin kerja..dan selalu suke pujuk saya turut serta rajin bkerja sperti dia..

7) Saya kehilangan
:: kasih seorg sahabat...

8) Ramai yang berkata
:: umo dah byk.kenapa lum kawin? -->aku lempang laju2 kang..sajek jek kan?

9) Cinta itu adalah
:: reezcinta -->he's love to me..

10) Di suatu tempat, seseorang sedang
:: bc blog sy

11) Saya akan cuba
:: jadi manusia lebih baik

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud
:: tak abis2..

13) Telefon bimbit saya
:: ada pic sy yg saaannggaatt poyo..hahahhaha

14) Bila saya terjaga
:: boleh MC tak arini?

15) Saya paling meluat
:: self centered women! puh lewsss laa...u r sharing my oxygen too..

16) Pesta/parti adalah
:: when reezcinta n my friends get together..

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui
:: i can say..AMOK..kucing leen...geram tul aku!

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah
:: 21thn (masuk poly..setelah blah dari IPTA lain)
:: 24thn (convo beb...convo..dan mula kenal sakit cinta)
:: 25thn till now...kenal bloodsucker friends,sakit cinta lagi,kenal reezcinta..and become a women...

19) Hari ini
:: pagi yg takde mood...tghr yg panas dan kenyang then malam yg ngantok

20) Malam ini saya akan
:: tido awal agaknya...reezcinta ada kursus..ntah sempat ke tak bercinta..

21) Esok pula saya akan
:: work! againn...sigh..!

22) Saya betul-betul inginkan
:: happy ending for my relationship

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
:: arrghhh! wrinkles ke? hmmm..cepat usna..dah lambat ni..

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan
:: jusco!

25) Makanan Barat atau Jepun?
:: western le..

26) Bilik yang terang atau gelap?
:: ni soalan cat bilik ke..keadaan bilik?

27) Makanan segera adalah
:: McDonalds!

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang
:: hah! potong kuku sendiri abah?

29) Siapa yang anda ingin tag:
:: erm..kamu..kamu..dia daaann dia..

No comments: