Sunday, August 16, 2009

me, pasar karat & henna












smlm..aku buat la aktivit mcm biasa...melepak ngan pak kam,miss F ngan kecik..cik K takde..dia pegi bercuti kat tioman...dgr citer cik K..rentung kat sana...takpe cik K..kat malaysia byk cream agen pencerah kulit..

so last nite...tercapai jugak niat murni...utk lepak Jintan Manis..tempat makan yg sedap...aku makan Lousiana Chicken Canjun..Char kue teow yg kecik makan pun sedap...lazat sungguh...Pak Kam makan chicken chop dan Miss F makan fish N chips..then..we have mushroom soup n garlic bread, Chocolate muddy mud pie..with a scoop of choc ice cream...pergghhhhh..sedap tul..

then jalan2 pusing2...Pak Kam drive...then we go to Pasar Karat..byk mende la yg dijual...aku 'terbeli' sebuah kotak yg boleh ditukar menjadi kerusi..1=RM 20, 2=RM35. Tapi en.cinta kata..kat pc fair ipoh jual RM18 jek...huaarrghhh...tapi takpe la...jauh kan...hehehhe...

haa...yg best partnya...aku pakai henna=RM5..aku ngan Miss F le...(konon2 nak mengimbau kenangan dia kawin dulu le tu...hehehhe) cantik jugak le..masa balik tu..aku basuh..kaler oren..then pagi2 bgn..tgk..kaler merah..coklat2..so it was nice...bole le..aku panggil org tu lukis henna masa aku kawin nanti...hehehehe..

so hari ni..pagi2 g bwk mak abah g breakfast kat their favorite place...lapo agaknya depa tu...makan roti tampal ngan roti kosong..sorang satu set...hehehhehe..then arini aku layan tv...citer 'I am Sam.' sedih tau..aku menangis betul2..bukan takat meleleh air mata...tapi menangisss...citer pasal budak umo 7 thn terpaksa di pisahkan dari abah dia..sbb abah dia mentally challange..tapi diorg anak beranak ni..sgt2 syg antara sama lain...yg buat aku sedih tu..bile..they have to separate...pergghhh...sedih gilerrr....kat sini le betul2 ajar power of love...

besok keje...hmm...keje yg aku bwk balik smlm..tak buat lagi..hehehhe..jap lagi buat le..hehehhe...

2 comments:

Mazni Maisya said...

nak henna jugak!!
bestnye jd org dewasa...leh enjoy slalu...
hahaha =P

Senah the Jenab Glam said...

hoh! ada la yg best dan tak bestnya weeihh....best time weekend jek tau..

Hello!! as if dia takpernah lak..rasa 'dewasa' tu...cubit kang!