Wednesday, June 22, 2011

for abg bear


aku tak pandai masak..
aku malas kemas rumah..
aku malas nak pegi dapur..

tapi kau kata..takpe..nanti bole belajar..mesti belajar ok..
kita sama-sama masak ok?
tapi bole ke janji smpai bile2 pun kau selalu ada utk aku..
tapi bole ke kau janji sabar dengan perangai aku?

aku tak cantik..
aku tak pandai berfesyen..
jeans lusuh,t-shirt cap ayam jek aku selalu pakai..
kalo aku cube berfesyen..confirm tak sama mcm model yg pakai bj yg aku beli tu..

tapi kau kata..takpe..kalo kurus sgt..takde isi...
kalo cantik sgt nanti ramai yg suke aku..
kau kata..kau risau kalo aku kurus..nanti aku jd cantik..
kau selalu wat aku tersenyum..

aku suke abiskan duit kau...bukan aku sengaja..
aku yg lemah dgn godaan..hahahha..buruk kan perangai..
tapi kau pasrah jek la...dah sayang kan?

dulu ada org kata..kau tak sesuai ngan aku..
kau kebudak2an..tapi aku ikot kata hati..
nasib kata hati aku tepat..ko la yg bahagiakan aku..
ko la yg wat aku percaya lelaki..wat aku respect lelaki...
kau yg ajar aku utk respect diri aku..terima kasih la...

kalo ko nampak aku menggatal..kat FB...takat usik2 gitu jek la..
kau je yg bukak taman dlm hati aku ni..tanam bunga orkid byk2..
aku suka bebel pjg2 pasal aktiviti sosial kau..bukan sengaja nak bebel..
aku 'terjeles' tak sengaja pun jeles..ye la kau kan abg bear..huggable gitu..
tp aku tau..aku jek yg kau sayang..tu pun hari2 aku nak dgr kau ckp I love You..

kita tak mcm pasangan lain...aku takpndai nak marking kat wall kau..
type kata romantik..tp kalo org tak dgr..reti jek aku nak manja2 ngan kau..hehehe
kita tak mcm pasangan lain..selalu bersandaran..jumpa pun 3 bulan sekali..
bila dah jumpa..berckp mcm kawan jek aku buat kau ni..
tp aku lebih selesa mcm tu...senang aku nak bgtau isi hati aku..
kita tak mcm pasangan lain...aku leh layan kau tgk perempuan seksi..aku tak kisah..
dah mmg lumrah lelaki mcm tu..lgpn kalau ko cuba usha pun..aku yakin..ko tak dpt perempuan seksi tu..
kita tak mcm pasangan lain..byk gmbr poyo peluk2 bersama...aku leh kira..berapa ketul gmbr kita berdua..
gmbr tu pun..cam segan2 gitu...harharhar...

tp aku rasa happy bila lepak2 ngan kau...aku rasa aku lepak ngan best friend aku..
org pmpuan kata BFF..
aku suke tgk mata kau..bulu mata kau lentik..tu yg wat aku jatuh cinta lebih lagi..
aku suke ngan sikap ko yg tak kesah..pertama kali aku dpt kentut secara terang2an ngan kau..

terima kasih utk perasaan cinta kau pada aku..sabar kau melayan perangai aku..
terima kasih utk pengorbanan kau..aku byk nyusahkan hati kau..inysa Allah aku akan jd teman yg baik utk kau..
aku sayang kau banyak2..mcm ko penah ckp..beso matahari...
cintai aku sepenuhnya ya?

No comments: