Friday, June 24, 2011

kene remove..like i care..




pagi2 dah wat aku sayu hati...haiih...
kerja br..perlukan aku berhati keras sedikit...mcm2 org aku jumpa..bertahun tunggu keputusan yg gembira..dan masih menanti..kesian..


well 2 days ago..aku kene remove dilaman muka buku...[again?!] so aku buat penyiasatan..then aku discover...dia also remove kawan2 aku yg lain..tp i'm not surprised la..kene remove by dia..sbb aku ngan dia pun bukan kawan baik spt..just in the cirle friends..tp still aku nak tau kenapa dia remove aku..so aku masukpeti dia..tanya..'kenapa ko remove aku?' then alasan dia..'terdelete..sbb aritu clearkan frenlist..tekan cepat2..tak perasan' hello!! nak remove friends bukan boleh select mark..then click delete! kene g profile satu2...esemen..alasan tak berapa nak sejukkan hati la...dia dah lama block aku dari dinding dia..so ada peluang..aku tanya la why..rupanya dia terasa ngan status aku..dia rasa cam aku hentam dia...well aku ingat lagi status tu..mmg aku hentam dia...kalo dia kawan rapat...tanya ar..kenapa aku hentam dia...ni la..konon2 jujur..tp takut nak jd jujur..then aku sekolahkan la dia..why i did for what i did...pjg lebar aku citer...dia reply 'ok.tq' cantik kan bahasa...

dia ni..mmg show off..since dpt keje guna degree kat gov sec. then selalu la bgtau kat org..betapa bestnya dia...kalo aku jek terasa..takpe la..aku jek la yg emosi kan..kalo dah ramai kata gitu...kesimpulannya? tak perlu la add aku balik!

No comments: