Friday, August 8, 2008

aku dan 888

Harini..no. cantik 08.08.08...fuhhh...cun kan? dan ramai la jugak yg pilih tarikh ni..utk kawin.nikah,bertunang...harini jugak...hari lahir kawan aku...heppy birthday alifiah! semoga..anda dapat membesar dengan baiknya..dari tahun ke tahun..ekekekke..semalam harijadi kakak aku yg ke-34..dah tua kakak aku..lagi 7thn..aku akan berumur sbegitu le...iskhh...iskkkhh..

smlm aku g rewang umah kawan aku..balik dekat kul 2pagi...ermmm..ngantuknya ni...arini aku pakai jeans ngan t-shirt jek..malas nak bersiap2 sgt...tapi dlm kelam kabut aku tu..belt aku tak jumpa lak...jd..aku pun..kene le kreatif...hmm...aku gi amik..reben..yang mak aku guna utk ikat kain langsir dia...tapi skang dah jadi..pengikat suar aku...hahahhahhaa..sib baik mak aku tak nampak td..tapi kira cute jugak la..aku jdkan reben sbg belt aku ni...siap ada reben lagi..hahahahhha..

congrats jugak utk leen dan hady..yg aku rasa selamat diijabkabulkan hari ni...selamat jugak ko jd isteri org leen...jgn garang2 lagi..tau..jd isteri yg solehah! Rdill lak..arini..first time masak utk suami dia..ehehehhe...bertungkus lumus dia...hehehehe...smlm baru kitaorg tau..Rdill pandai masak western.cheh! ampehnya kawan...tak bgtau awal2..kalo tak..boleh la..rasa2 masakan dia...tapi aku ni..ntah bile la pandai masak...hahahahhaha...

weekend ni..dan weekend2 yg seterusnya..smpai la minggu yg yg dah nak posa tu..penuh dgn weeding..anak sepupu la...kawan2 la...hmmm..cukai2 dan cukai...adiah..adiah..dan adiahhh...kikikiki..

apapun...harap..sume org happily ever after...

No comments: