Friday, August 15, 2008

aku dan stimbot di opis...





gmbr2 masa mkn stimbot kat opis aku tghr tadi...aku keje kat kilang..makan pun dah stail chinese...ekekeke...aku makan yg halal punya la...kenyang siot...aku makan udang..sotong dan crabmeat..yang bos aku tu..(lelaki chinese tu) makan vegetarian..suka betul dia makan jagung tu..hehehe..kesian dia gatal2 takleh makan daging...berasap2 muka aku kene stim tadi..syok tul..tapi aku makan ngan lada padi la...kot tak..tak pedas la...air idung pun kuar...

keje sini best jugak la...diorg suka makan2..tapi tak lupa kat aku la...dan siorg ni..sensitif kat halal or not halal stuff..aku respect la...fuhh..sedap tul..tapi tk sesedap stimbot cucuk2 yg kat dataran tu...hmm.dia punya kuah tu yg sedap...kene lak..air limau suam...dah kene le slera aku tu...bila lagi eah nak g makan...

2 comments:

gadisworld said...

oh..blog us upernya..bestnya makan tuh..tak kirim pun kat orang utara nih..he..he..

reez said...

hehe..this is my blog..blog graphic je kot..kekekkee

reezluv