Tuesday, August 5, 2008

aku gila kasut?





pic kasut yang first tu..aku yg aku beli..sempena...hari gaji aku last saturday...RM39.90(suka kan diorg ni..menipu pandangan aku..padahal harga tu..dah..almost RM40) tp dpt less 10% jek..tapi aku dah berkenan...then bila aku pakai...dah tak matching dengan baju lak...alaaa...aku kira trend-setter la...ekekekeke..berangan ni...aku suka kaler dia tu, lain dari yg lain...pastu dia...tumit flat..ada la..tumit stgh inci..tu yg aku suka...senang nak jalan.....then kasut yang lubang2 tu murah sket RM30..dapat less 20%..aku beli kasut lubang2 tu dulu...dah bayo baru nampak kasut yg tak lubang tu...masa on the way out..ciss...so nak taknak..aku beli jugak la..dah berkenan...

aku mmg suka design vincci yg simple..senang nak gerak...tahan lama lak...tapi kekadang design dia unik sket...kawan aku lagi gila vincci...dia keje kat maybank city square..mmg tiap2 hari dia..g masuk vincci..dah mcm YB Vincci Zyah lak...mesti lawat kawasan..tak beli pun takpe...just tengok2..jek..tapi bagus jugak ada kawan camni..leh tanya info terkini...kekekeke...dia la yg introducekan aku kat Vincci ni...thanks kcik..lagipun brand ni jek yg aku mampu nak beli...kot nak beli guess ke...jimmy choo ke..aku tak mampu...

perempuan mmg suka kasut...ada kasut..beli kasut lagi...ntah la..susah nak xplain..gejala shopping kasut ni..mmg naturally...instinct tu ada..hehehe..kat dlm keta aku ada 2 pasang..tu kasut yg aku tuko2..utk g jemputan...kasut g keje lain...tapi mmg perempuan mcm tu kot...tak caya tanya la pmpuan len...mostly of them mmg gila kasut..padahal pakai kat kaki jek...

apapun...kasut tu mmg salah satu...fashion statement...tgk kasut jek dah tau...citarasa seseorg..tul tak..

No comments: