Thursday, May 14, 2009

aku & borak kosong

fuhh...arini full speed kerja...dpt gak aku kejar...keje aku yg pending tu...yeay! ari sabtu ni cam kene keje jek..huhuhu...nak keje ke taknak eah? tapi for sure weekend ni..aku nak lepak2 ngan babes! dah lama tak hangout! rinduuuu...(padahal baru 2 minggu tak lepak..hahahaha)

people i'm gonna miss if i'm not in jb

:: of course my abah n mak...~ diorg ni la...selalu wat aku ketawa...wat aku merajuk..diorg ni jugak la..selalu layan kerenah aku yg cam anak dia umo 8 thn...padahal dah tua bangka...hahahaha... 'mak...rindu laksa johor mak la...ahad ni..mak watkan eah?' hehehehe... semalam ketip kuku abah..aduihh..keras tul kuku dia..kuku kaki abah dah molek sikit..sbb dia dah tak rajin soyat2 kuku lagi..dia tunggu aku ketipkan...haa..pandai pun abah..heehhehe..nanti na inaikan rmbut mak eah...dah byk putihnyaa..

:: my babes! ~ girls yg suke * gelak2 *melantak *jln2 carik pasal *karaoke (it a must every month)
.: kecik ~ suke makan kue teow hong kong kat 'Restoran Anggun - Larkin Perdana..(aku pun addicted sekali) fans of vincci..kalo nak suh dia shopping kan pun boleh..her taste is superb!..kemaruk kucing...dan jugak la..pembela/penyelamat kucing..jgn wat kekejaman ke atas kucing bila ngan dia...mesti kene hempuk ngan kecik..rumah & bilik dia bersih giler..addicted to organized things...hanbag&clutch&tote bag dia...sume still ada sarung lagi...(dia jugak selalu mjd sponser utk beg bila kami ada function)

.: rdil ~ dah kawin pun...tapi sbb husband dia kat kl..dia kdg2 lupa diri...mcm dia single..buta IT..expert in western dishes..lasagna la..spaghetti la..bbq marinate la..dia tau..buat..kepala otak duit dia ni...pandai spend duit dia...tak membazir dan tak kedekut..

.: kibod/cik K ~ nama dia ayu sket...SURAYA..tapi sbb insiden dia minat Ajai (masa dlm exist yg main keyboard) kami dia panggil la kibod..itu darjah 5 tu..lekat sampai skang..dlm ramai2 dia ni yg pandai masak...rambut slalu chaos..buat la style camne pun..mesti kelam kabut..still searching for Mr. Right..yg dia sendiri tak tau kat mana..so for Mr. Right..please see cik K..she is looking for you...

.: mastura karim ~ panggil mas...dulu kan time sekolah ramai mastura..tu yg lekat bile sebut nama..kene ada nama bapak tu..manusia kreatif dan pelik aku pernah kenal..outspoken..sure akan dpt jalan utk kenekan org bile dia terkena...dah bertunang dah..tapi berahsia...hahahahha

.: nana ~ dia ni..kalo gelak..tak hengat punya..(cam aku la..) dia cute2 style feminin..fun to hang out..reliable...resourceful..nak suh tolong apa..dia akan tolong...

that is pretty much i know about my friends..yg lain2 tu rahsia la...hehehehe...aku dah kenal babes aku ni...sejak aku kat sekolah rendah lagi..kibod tu..aku sama kelas dari darjah 3..tapi masa tu tak rapat la...3thn lepas baru tau..satu kelas..hahahahhaha...rumah pun dekat2..so..mak adil..mak kecik tu dah macam mak aku jugak..sbb aku selalu melantak kat umah diorg...hahahahha...so aku akan rindui kawan2 aku..jika aku takde kat jb...


2 comments:

Mazni Maisya said...

wah... beruntung ko usz.. but i also miss my parent badly usz..
untung ko duk dkt dgn parent..leh berbakti2 kan kan...

Senah the Jenab Glam said...

hmm..tu le...sya..tapi kekadang lebih senang nak jd anak durhaka..