Sunday, May 17, 2009

aku dan 80's

haa..aku lahir tahun 81..so masuk kategori 80's babies la..aku arini bosan tahap dewa..tv pun tak berapa nak best...aku layan you tube...dari iklan sampai la muzik...dan aku come accross..dgn video kump. zaman aku dulu...

seingat aku..tercetusnya fenomena boy band kat malaysia ni..start dari KRU..(sebutan as crew..tapi dah ramai lak yg sebut single letters) then ada feminin...res2,4U2C,Freshie,msteen,AT0Z and Elite... sorry kalo aku ada miss any boyband/girlband ni..masa tu mmg kemaruk tul...aku fanatik Backstreet boys..masa tu la..paling best..paling hensem tu..Nick Carter...hahahahha...masa ni...gantung CD kat leher pun dah kira canggih...kasut feminin tu...menjadi kegilaan tu...tak silap aku...stylenya...pakai kemeja ke t-shirt ke...tuck in depan...belakang kuarkan..hahahaha...pakai rain coat..tak kira hujan ke...panas terik..kuikuikui...tapi tu la...fesyen masa tu...ups..jan lupa..jam tangan london boy..glamor habis...kat sekolah...

diorg tak mcm artis skang ni...more to single act..masa dulu kan..nak sing n dance..harmony sing..then after diorg ni..keluar plak influence Indigo,Innuendo then...terus masauk era hip hop..diorg ni terus tenggelam macam tu...bile tgk video clip diorg..mmg teringat la zaman dulu..zaman remaja aku..hahahha...so aku pastekan few la..utk korang...










masa ni..takde reality TV,nak tgk diorg ni perform kat TV...ada HMI n MUZIK MUZIK...
korang layan je laa...

10 comments:

Tun Alliffuddin said...

band2 ni mmg febret lar.. tp bile dtg newboyz, gt boyz, scree, scoin, ape la mcm2 lg.. terus tenggelam.
huhuhhu..

Senah the Jenab Glam said...

ha..ah tun..masuk jek lagu tangkap leleh tu..hmm..hancur semuanya...masa tu..bju nak kaler sama..semua...hahahaha

Mazni Maisya said...

suke KRU punye video tu... power la..
but i like BSB so much cm ko usz...
waktu tu kecik la..

Senah the Jenab Glam said...

aku rasa video tu masa dia kat muzik2 la...tgk yusry men gitar keybod tu cambest jek kan? norman dance giler arrr...

Mazni Maisya said...

agak2 bleh lg x diorg ni dance mcm tu lg?
mesti dah keras bagak badan...hahahah =P

Senah the Jenab Glam said...

haaa..itu kita tak tau..hahahah..
tapi ko cube imagine norman dance camtu..mesti pancit..

Mazni Maisya said...

ayat ko cam ayat kat dlm cite Los & faun je.. kenapa? ha, itu kita x tahu..
hahahah =P

pancit 1 hal, watnye krem kat atas pentas.. x pasal2 kena dok ICU..
baik die jg CEO je cam skarang..
hahah =P jgn dance ye norman!

Senah the Jenab Glam said...

eh! pandai la ko cha..leh pulak ko recognise ayat itu dari mana...

ye arr..dia dah kaya skang..bisnes minded tul dia tu..haa..tu la..artis yg bagus!

Unknown said...

ahhahahah..lawak tol lagu dulu2..jiwang2...siap kat asrama leh bertanding berlagu..juri2 pun kalangan budak2 asrama gak...

u lala...
setiap masa...
mana saja kau di minda...
u lala...

kahkahkah

Senah the Jenab Glam said...

oo lalala kan lagu tu idah...
KRU nyanyi,baju lak sume jenis pakai raincoat..