Monday, May 11, 2009

aku dan selut?

ABC Special Kg Melayu..slurrppp!

member aku yg kawin..

atas tu..pengantin jugak..inai masih merah dijari..sibuk..aku nak amik gmbr...dia pun nak jugak






smlm..aku g wedding..mmber aku/housemate kat poly/classmate kat poly/adik aku...kat pontian..

hmm...mencabar jugak la...sib baik aku..gerak awal..angkut budak ni...ejets,mazgad n mieja...(ejets tu turun dari kl tu..mesti dia takde kawan kat kl..tu yg turun jb..hahahahaha)

masa smpai tu.dah kul 1++ jugak la..tapi org lum ramai..dpt la aku paking dekat2 sket ngan umah...so dpt tgk dia bersanding tu...sume...aku pun balik la...member aku theme wedding black n white..nampak classy...alhamdulillah..slamat jugak dia diijabkabulkan...penuh onak duri tu...cobaaannnn...habis semangkuk..kek coklat aku bedal..tapi aku dan kawan2 tau..bukan aku jek..ehemm..ehemm...goodie bag pun dpt la kek coklat..n frame kecik..ada pic dia ngan husband dia..just cute2 la...semoga dia jodoh berpanjangan la hendaknya...amin..

so masa nak balik tu..aku pun dgn konpident la..kuarkan keta..aku masuk gear 1..then...zruuummm...keta aku tak gerak..aku dah tekan minyak..handbreak dah lepas..eh! apasal la pulak..keta tak gerak...zrrrruumm..aku tekan minyak lagi sekali..abisss...keceper..ketepek..lumpur beterbangan..rupanya tanah lembut...tayar keta aku sangkut...tanah gambut..pastu..sume member aku kuar..dgn harapan..nak tolak keta la..tu..panas perit..takde maknanya menolak..haahhahaha...sib baik ada pakcik tu tolong aku..berjaya jugak..tapi keta aku yg hensem tu..dan terpalit lumpur la..cam br kuar trip dlm hutan negara...balik tu..singgah minum ais kacang...sedap..kat Kg Melayu..ada eskrim tau!...


No comments: