Friday, May 8, 2009

Aku dan Yuna




Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu

tinnginya kesabaranmu
lepaskanlah diriku kerna aku
x mampu tuk menanggung sebuah cinta
sempurna darimu ohh..
darimu ohhh..

bkn aku x pernah mengerti dirimu
aku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku hilangkan rasa itu akhirkan semua
dan bila kau sedar aku hilang dari kewujudan

ohhh...sempurnanya sifatmu
telusnya hatimu jujurnya niatmu
tingginya kesbrnmu
lpskanlah diriku kerna aku x mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna drimu ohh...drimu ohhh..


Lagu dari Yuna..aku mmg minat giler kat Yuna..thanks reez sbb dptkan CD Yuna kat Gig kat bercham aritu...tapi lagu ni takde dlm CD tu...aku teramat lah suka lagu ni...penuh jiwa....tersentuh aku..first time dgr...meleleh airmata aku...

3 comments:

Mazni Maisya said...

ko mmg kuat menangis ke usz...asyik meleleh je...hahaha =)

Senah the Jenab Glam said...

sejak dah berusia ni sya...hormon pun dah berubah..tak sekental dulu..hahahahha...

Mazni Maisya said...

eh, org berusia la kental jiwanya...
hahaha =P